שימוש בהדפסים לבית בביתך

שימוש בהדפסים לבית בביתך

הדפסים לבית

שימוש בהדפסים לבית יכול להביא תחושת יופי נוספת לקירות שלך. ישנם סגנונות רבים ושונים של הדפסים לבית שיכולים לעזור לך ליצור מראה מדהים בבית שלך.

מה לדעת על הדפסים לבית?

בין אם אתה טירון או מומחה הדפסים לבית, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. אמנות קיר יכולה לעשות הבדל גדול בבית שלך. בחירת האמנות הנכונה יכולה לעזור לך לתקשר את הסגנון שלך ולקבוע את הטון לחדר. אתה יכול גם להשתמש באמנות קיר כדי לחדד את הסגנון הכללי של הבית שלך.

אם אתה קונה יצירת אמנות אחת, שקול כמה היצירה צריכה להיות גדולה. הדפס קטן יותר עשוי להיראות מביך. אם יש לך כמה יצירות אמנות קטנות, קבץ אותן יחד כדי ליצור מראה מגובש יותר. אתה יכול גם לבחור סדרה של הדפסים ממוסגרים קטנים יותר כדי ליצור אפקט קולאז'.

אם אתה קונה מספר יצירות אמנות קיר, בחר ערכת צבעים המשלימה זו את זו. למשל, אם יש לך הרבה כחול בחדר שלך, ייתכן שתרצה ללכת עם אמנות קיר בגוונים של ירוק. אתה יכול גם לבחור ללכת עם צבע דומיננטי יחיד כדי ליצור מראה מגובש.

בעת רכישת פיסת אמנות קיר, לשקול את גודל החדר. ניתן להשתמש במשוואה לחישוב גודל ההדפסה האידיאלי. באמצעות שני כללים פשוטים אלה, אתה יכול להבטיח את גודל ההדפסה המושלמת עבור השטח שלך.

שני הסוגים הנפוצים ביותר של אמנות קיר הם אופקיים ואנכיים. שניהם פופולריים, אך עליכם לוודא שיש לכם חלק טוב משניהם.

מה הם הדפסים לבית?

בין אם אתם מחפשים להוסיף מעט פיזאז לסלון, לחדר השינה או למטבח שלכם, הדפסים לבית יכולים לעשות את העבודה. הם יכולים להיות תלויים, ממוסגרים או מוצגים כפי שהם. הם מגיעים במגוון רחב של סגנונות, כולל אמנות מופשטת וציטוטים מעוררי השראה. הם מגיעים גם במגוון צבעים שיתאימו לכל תפאורה. הם גם זולים, בממוצע סביב $ 15 ל $ 40. ומכיוון שהם עשויים מחומרים מובחרים, הם יחזיקו מעמד כל החיים מבלי לדעוך.

הדפס אמנות קיר הוא דרך מצוינת להוסיף פופ של צבע לקירות שלך מבלי לשבור את הבנק. הם גם דרך אלגנטית להציג את הגרפיקה האהובה עליך, בין אם אתה מחפש יצירת אמנות או תמונה של המשפחה שלך. הגודל הפופולרי ביותר הוא 13 על 19 אינץ', שניתן למסגר בקלות, אך תמצאו גרסאות גדולות יותר. האיכות היא גם מעולה, עם גימור חלק ופרטים חדים. החלק הטוב ביותר הוא שהם מגיעים עם כל חומרת ההרכבה שאתה צריך.

בזמן שאתה בעניין, שקול לבחור הדפס מתכת. אלה עשויים עם פרימיום חומרים ולהוסיף רמה חדשה של עומק לאמנות שלך. הם גם עמידים במים, כלומר אתה לא צריך לדאוג שהם יתלכלכו. הם גם קלים, כך שהם לא יתכופפו.

כיצד להוסיף הדפסים הבית לביתך?

הוספת הדפסי אמנות לביתך היא דרך מצוינת להוסיף אישיות וצבע לקירות שלך. הדפסים לבית מגיעים במגוון צורות, גדלים וסגנונות. חלקם ציורים בני 2 ממדים ואילו אחרים הם פסלים בני 3 ממדים. בעת בחירת אמנות לביתך, וודא שהיא מתאימה לסגנון הבית שלך. אתה לא רוצה לגמור עם מראה עמוס.

כלל אצבע טוב הוא לתלות את הדפסי הבית שלך לפחות 8 אינץ ' מעל הרהיטים שלך. בהתאם לגודל של היצירה, ייתכן שיהיה עליך לעלות אותו על ווים העין או רצועות דבק.

דרך מצוינת להוסיף קצת "אומף" לאמנות הקיר שלך היא לערבב ולהתאים מסגרות והדפסי קנבס. בחרו נושא או צבע המשלימים את החדר וצרו מראה מגובש. ניתן גם לערבב סגנונות כגון אמנות מופשטת, תמונות משפחתיות או תמונות נוף.

אם אינך בטוח איזה סוג אמנות לקנות, בדוק את קטלוג העיניים על הקירות, הכולל אמנות אמיתית של אמנים אמיתיים. אתה יכול גם להשתמש בתבנית כדי לקבל מושג כיצד לתלות את האמנות שלך. זה יכול לעזור לך להחליט על המקום הטוב ביותר לתלות את האמנות שלך, שהיא בדרך כלל בגובה העיניים.

אמנות קיר יכולה גם לגרום לבית שלך להרגיש יותר בנוח. זה יכול לגרום לך להרגיש פחות חרדה ומאורגנת יותר. אתה יכול אפילו להשתמש בו כדי לקשט את הכיתה שלך כדי לשמור על מוטיבציה של התלמידים.