סופרמרקט מקוון לעומת חנות מכולת מסורתית

סופרמרקט מקוון לעומת חנות מכולת מסורתית

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשזה מגיע לקניות באינטרנט. אחד השיקולים העיקריים הוא האם להשתמש במכולת מסורתית או בסופרמרקט מקוון .

מהי קניית מכולת באינטרנט הטובה ביותר?


כשמדובר בקנייה מקוונת בסופרמרקט, אין פתרון אחד המתאים לכולם. לחלק מהשירותים יש עמלות גבוהות יותר מאחרים. חשוב לקרוא את האותיות הקטנות לפני ביצוע הזמנה. כמו כן, חלק מהאתרים יספקו רק לעיר או לעיר ספציפית. החדשות הטובות הן שרשתות מכולת רבות מאפשרות כיום ללקוחות לבצע קניות באינטרנט. לחנויות אלו יש לרוב מחירים מעולים ואפשרויות איסוף נוחות. למרות שהשירות אינו בחינם, רובם יכללו דמי משלוח במחיר ההזמנה שלך.

לדוגמה, Shipt הוא סופרמרקט מקוון טוב שהמשלוח החינמי שלו בהזמנות מעל 35$ משתלם לכם. לקוחות יכולים ליצור הזמנות במחשבים שולחניים או במכשירים ניידים ולתזמן משלוחים כבר שעה אחת מראש. הם גם מקדמים מכירות שבועיות. כמובן שיש עוד חברות המספקות שירותים דומים. שירות אחד כזה הוא Instacart. החברה הזו היא קצת היברידית, הפועלת הן כקונה אישית והן כחנות מכולת מקוונת. עם זאת, מבחר מוצרי המכולת שלהם אינו נרחב כמו המתחרים שלהם.

הימור טוב נוסף הוא Thrive Market. זהו אתר מסחר אלקטרוני מכוון לבריאות ובריאות המציע מגוון מוצרים ממזון טבעי ועד ציוד לבית ולמשרד. באתר שלהם יש מדור מבצעים מיוחדים כמו גם קו מוצרי מותג משלו.

מהו אתר קניות המצרכים המקוון הזול ביותר?


אם אתה שוקל להזמין מצרכים באינטרנט, יש מספר שירותים לבחירה. עם זאת, לא כולם נוצרו שווים. לחלקם יש עמלות יקרות יותר מאחרות, ויכול להיות קשה להבין איזה מהם מציע את התמורה הטובה ביותר. הדבר הראשון שצריך לדעת הוא שרוב הסופרמרקטים מציעים מבצעים מיוחדים ללקוחות חדשים. חבילות אלו כוללות לרוב קופונים והנחות בהזמנה הראשונה שלך. זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף.

אתה יכול גם לשאול את המכולת המקומית שלך אם הם יכולים להעמיס את הפריטים שלך. אחד משירותי משלוחי המצרכים הלאומיים הפופולריים ביותר הוא Instacart. שירות זה מחבר אותך עם קונים אישיים בשכונה שלך שיספקו את המצרכים שלך עד דלת ביתך. הם גובים תשלום קטן כדי לעשות זאת, אבל מבחר האוכל הטרי והתוצרת האיכותית שלהם מרשים.

אפשרות נוספת היא Amazon Fresh. שירות מכולת מקוון זה כלול בחברות Prime של אמזון. יש לו הרבה תכונות כדי להקל על קניות מצרכים, החל מרשימה שימושית של מה שאתה צריך ועד למערכת המלצות חכמה. אין ספק שהזמנת מצרכים באינטרנט יכולה לחסוך לך זמן וכסף. אבל אפשר גם להוציא יותר ממה שאתה מתקצב, או להוציא יותר מדי אם אתה לא זהיר.

מהי חנות המכולת המקוונת הגדולה ביותר?


כשמדובר בקניית מכולת באינטרנט, יש הרבה אפשרויות. שירותים אלו יכולים לחסוך לכם הרבה זמן וכסף. עם זאת, עליך לעשות את המחקר שלך כדי למצוא את חנות המכולת המקוונת הטובה ביותר עבורך. ייתכן שתרצה גם לנצל את תוכניות הנאמנות המוצעות על ידי כמה מחנויות המכולת המקוונות המובילות. וולמארט שולטת בשוק המכולת המקוון האמריקאי. יש לה בסיס לקוחות רחב והיא חנות מובילה במספר אזורי מטרו גדולים. חלק מיריבותיה כוללות את אמזון, Instacart ו-Target.

מתחרה מרכזית נוספת היא FreshDirect. נוסדה על ידי ג'ק אקרמן וג'ו פדל, FreshDirect הוא שירות משלוחי מזון המציע תוצרת טרייה, בשרים ומוצרי מאפה. החברה נמצאת בבעלות Ahold Delhaize, אחת הקמעונאים הגדולים בארה"ב. נכון לינואר 2018, לחברה היו למעלה מ-31% משוק המכולת המקוון בניו יורק. אחת המתחרות שלה היא Target, בעלת בסיס לקוחות חזק ומספקת משלוחים בזמן. נתח המסחר האלקטרוני של Target בשוק המכולת האמריקאי צפוי להגיע ל-10.2% עד 2020. שחקן גדול נוסף בשוק המכולת המקוון הוא Walmart. בעוד שלוולמארט אין טביעת רגל ענקית בערים לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ובוסטון, יש לה נוכחות גדולה בפיניקס.

לפרטים נוספים : supermishloach