מה מיוחד בפמוטים לשבת?

מה מיוחד בפמוטים לשבת?

פמוטים לשבת

זוג אלגנטי של פמוטים לשבת יכול להוסיף את הליטוש המושלם לכל שולחן שבת, המציע משהו שונה בכל שבוע. זמין בצורות שונות וחומרים, אלה חתיכות אלגנטי לעשות תוספות נהדר.

פמוטים מכסף סטרלינג 925 הם בחירה פופולרית, אך יתכנו חומרים אחרים המתאימים לך יותר שיכולים להפוך את פמוטים למושכים עוד יותר.

האם אתה יכול להשתמש בכל סוג פמוט לשבת?

פמוטים הם דרך אלגנטית להנציח נרות שבת והם זמינים בסגנונות וחומרים רבים-הם אפילו באים בכל מיני צורות וגדלים כדי להתאים בצורה חלקה לתוך כל עיצוב הבית!

נרות שבת עשויים לעתים קרובות מעץ; עם זאת, נרות מתכת, זכוכית וקרמיקה עשויים להיות זמינים גם כן.

בחר פמוטים בקפידה אם אתה רוצה שהשולחן שלך ייראה מזמין ואלגנטי יותר, כגון פמוטים גליליים קלאסיים. לדוגמה, אלה יוסיפו משיכה נצחית ותחושה קלאסית.

פמוטים משולשים יוצרים אלמנט עיצובי מושך את העין על כל שולחן, ויוצרים מרכז מסקרן.

לא משנה באיזה פמוטים תבחרו, זכרו תמיד את המטרה כאלמנט זה של חווית השבת. וודא שהם יציבים מספיק כדי לא להתהפך בקלות ושהגדלים שלהם תואמים את אלה שעל השולחן שלך.

למה מדליקים 2 נרות בשבת?

נרות בשבת מסמלים את אור התורה, אבן הפינה לחגיגת החג היהודי. זוהר שלהם מוסיף שלום לכל בית תוך השראה תקווה לעולם טוב יותר.

גמרא ופוסקים טוענים ששני נרות מסמלים את השימוש של אלוהים בשתי מילים עבריות לשמירת שבת," זכור ושמור", כדי לשמור עליה קדושה. לכן, נר אחד מייצג "זכור", לזכור אותו; אחר עבור" שמור", אשר שומר.

כאשר מדליקים נרות במקום בו היא תאכל ארוחת ערב, עליה להדליק אחד לכל אדם שיהיה נוכח (גם אם בדרך כלל היא מדליקה רק שניים בבית שלה). אם אדם הלך בלי להיזכר בשבת אחת, המנהג קובע הדלקת נר נוסף בשבת הבאה.

נשים צריכות לדקלם תפילה המבקשת מאלוהים ילדים שיגדלו להיות יהודים זקופים, מלומדים וגאים על פי מסורות תלמודיות: אם נשים מקפידות במיוחד בעת הדלקת נרות שבת הן יתברכו בבנים בעלי ידע בתורה.

האם פמוטים לשבת חייבים להיות עשויים מכסף?

ניתן ליצור פמוטי שבת מחומרים וטכנולוגיות שונות; אולם אף אחד מהם אינו יכול להתאים כסף לאיכות ויופי.

אחת היצירות האיקוניות ביותר של יודאיקה היא זוג פמוטי שבת מכסף סטרלינג, בעבודת יד של אומנים יהודים שעבדו עם המתכת היקרה הזו במשך דורות.

לא משנה העדפת הסגנון שלך-מסורתית או עכשווית-יש לנו את הפמוטים המושלמים שיתאימו לך! מצא פמוטים מדהימים הכוללים עיצובים בהשראת האדריכלות והמסורות האירופיות, כמו גם יצירות עכשוויות של אמנים ישראלים.

המסורת קובעת שביום שישי בערב, לפני השקיעה, אישה מדליקה נרות כדי להראות את השבת היהודית ומברכת את האורות לפני שהיא מכסה את עיניה, מעבירה את ידיה עליהם, ואומרת ברכה על כל אחת מהן. היא יכולה לנצל את הזמן הזה להרהר בתפילה, כמו גם להתפלל שילדיה יהפכו ליהודים ישרים ומלומדים.

האם אוכל להשתמש במנורה לשבת?

מנורה היא סמל איקוני של היהדות ואחת הנראית לעתים קרובות באירועים חגיגיים של חנוכה. שבעת הענפים מסמלים שישה ימי יצירה ואחריהם שבעה ימי מנוחה בחשבון האירועים של בראשית.

אמנות ותרבות יהודית כללו לעתים קרובות סמלים המייצגים את המוות; ניתן למצוא דוגמה בולטת אחת חצובה בקשת טיטוס של רומא כדי לזכור את חורבן בית המקדש השני על ידי כוחות רומאים.

בשבת ובחגים ניתן להשתמש במנורות מכל הסוגים בביתכם בכדי להכניס את רוח השבת לביתכם-מעיצובי עץ קלאסיים ועד יצירות צבעוניות של יאיר עמנואל-מה שהופך את השבת לחגיגית יותר! עם כל כך הרבה סוגים של פמוטים לבחירה ועיצובים חדשים ומלהיבים כמו אלה של יאיר עמנואל הזמינים כיום, חנוכיות דקורטיביות מספקות דרך חגיגית להוסיף שבת לחגיגות חיי היומיום.

למי שמחפש משהו עם גמישות רבה יותר, שקול לרכוש מנורה שניתן להגדיר מחדש לצורות ותצורות שונות. אפשרות זו נהדרת למשפחות עם ילדים שאוהבים להיות יצירתיים עם הקישוטים וזמן המשחק שלהם!

לקריאה נוספת לחצו:

https://vehidarta.com/product-category/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99-%D7%99%D7%95%D7%93%D7%90%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%A4%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%91%D7%AA