מה כדאי לדעת על מזון לכלבים וחתולים

מה כדאי לדעת על מזון לכלבים וחתולים

מזון לכלבים וחתולים

אם אתה חושב להשיג לחיית המחמד שלך אוכל חדש, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על אוכל לכלבים וחתולים. ראשית, פינוקים, חטיפים ותוספי מזון אלה אינם אמורים להיות התזונה היחידה של חיית המחמד שלך. במקום זאת, עליהם להשלים את המזון שחיית המחמד שלך אוכלת כרגע. כמו כן, אל תשכח לבדוק את המרכיבים בכל פינוק.

מה לדעת על מזון לכלבים וחתולים?

מזון לכלבים וחתולים שונים במרכיבים ובערך התזונתי. כלבים הם אוכלי כל, ואילו חתולים הם טורפים אמיתיים. מזון לחתולים גבוה יותר בשומן, קלוריות וחלבון, אך אינו מספק את אותו איזון של חומרים מזינים כמו מזון לכלבים. כלבים הניזונים ממזון לחתולים עלולים לסבול מהפרעות עיכול ושלשולים. מזון זה גם חסר טאורין וויטמין כי כלבים צריכים.

חתולים וכלבים שניהם דורשים ויטמין, אשר קיים בשר בעלי חיים. ויטמין זה חיוני לעורם, לתפקוד מערכת העיכול ולקרישת הדם שלהם. כלבים אינם מייצרים באופן טבעי חומצה ארכידונית, אך הם יכולים להמיר חומרים אחרים לוויטמינים. חתולים דורשים גם ויטמין ב 'וויטמין א'.

בעוד שרוב המרכיבים במזון לכלבים וחתולים דומים, הכמויות עשויות להיות שונות. מכיוון שחתולים הם טורפים, מזון לחתולים יכיל יותר חלבון בשר. חתולים יזדקקו ליותר חלבון ושומן מכלבים, לכן עליכם לוודא כי במזון שאתם קונים יש חומרים מזינים אלה. חתולים אינם יכולים לייצר חומצות אמינו חיוניות באותה כמות כמו כלבים.

כשאתם קונים אוכל לכלבים או לחתולים, חפשו אחד שיש בו בשרים המופיעים לפני דגנים. כלבים נועדו להשיג את החלבון שלהם ממקורות בשר. יותר מדי דגנים במזון לכלבים וחתולים הם הגורם העיקרי לאלרגיות והשמנת יתר. עם זאת, לא כל הדגנים רעים לחתולים וכלבים.

טיפים לרכישת מזון לכלבים וחתולים

אם אתה רוצה לחסוך כסף במזון של חיית המחמד שלך, זה עוזר לדעת מה לחפש על התווית. מזונות רבים לחיות מחמד ארוזים בסרט פלסטיק שאינו ניתן למחזור. בנוסף, מומלץ להשתמש בשקיות מתכלות בעת איסוף הפסולת של חיית המחמד שלך. כדאי גם להקפיד להשתמש במלטת חתולים ידידותית לאדמה.

מזון כלבים משומר לעתים קרובות יש חיי מדף ארוכים, ולכן זה חכם להשתמש בו לפני שהוא יפוג. כמו כן, עליך לוודא כי אתה לשטוף את הידיים לפני הטיפול במזון כדי למנוע כל זיהום. זה חשוב במיוחד אם אתה קונה מזונות המכילים תוצרי לוואי של עוף או בשר, שהם חלקים טחונים של פגר של בעלי חיים.

על מנת לקבל את התזונה הטובה ביותר עבור חיית המחמד שלך, אתה צריך לקנות תזונה מלאה ומאוזנת. ישנם מותגים רבים זמינים מסחרית של מזון לחיות מחמד, אך הקפד לקרוא את התווית ולברר אילו מרכיבים כלולים בכל מנה. כמו כן, חפש את פרופיל התזונה, במיוחד אם חיית המחמד שלך בררנית ובעלת צרכים תזונתיים גבוהים. אם אינך בטוח איזה מותג הוא הטוב ביותר, התייעץ עם הווטרינר שלך. הוא או היא יוכלו להמליץ על מותג איכותי העונה על צרכי התזונה של חיית המחמד שלכם.

דרך נוספת לחסוך כסף על מזון לחיות מחמד היא לקנות באינטרנט. אמזון מציעה מחירים תחרותיים ומשלוח חינם. אתה יכול אפילו לקבל הנחה על ידי הרשמה למנוי של אמזון פריים. אתה יכול לחסוך עד 20% במשלוח שלך אם אתה מנוי לשירות.

איך בוחרים מזון לכלבים וחתולים?

כדי לוודא שחיית המחמד שלך מקבלת את התזונה הנכונה, חפש את הצהרת אפקו בתווית המזון לחיות מחמד. הצהרה זו מספרת לך כיצד המזון עונה על הצרכים התזונתיים של כלבים וחתולים. זה צריך לציין אם האוכל מנוסח עבור גורים וחתלתולים, חיות מחמד בהריון, או מבוגרים. זה צריך גם לציין אם האוכל הוא שלם ומאוזן. אתה יכול גם לחפש הצהרה שאומרת שהאוכל נבדק בהנחיות אפקו.

התווית גם תגיד לך את כמות המזון לתת לחיית המחמד שלך על בסיס יומי. עם זאת, חשוב לזכור שמותגים שונים מכילים צפיפות קלורית שונה לכוס. לכן, אם אתה מחליף מותגים, ייתכן שיהיה עליך לחשב מחדש את כמות המזון.

חלק מהמרכיבים שתוכלו לחפש הם שמן דגים אומגה 3, שמן חריע אורגני ואצות ים. חלק מחומרי המזון הללו חשובים במיוחד לבריאות חיית המחמד שלכם. בנוסף, אתה צריך לחפש מזון המכיל תוצרי לוואי מן החי. אלה הם חלקים מזינים מאוד של בעלי חיים כי תרבויות רבות לשקול מעדנים. מלבד מתן חומרים מזינים חיוניים לחיית המחמד שלך, תוצרי לוואי של בעלי חיים תומכים גם במטרות הקיימות המשותפות שלנו. מוצרים אלה אינם דורשים קרקע נוספת לחקלאות.

מלבד ערך התזונה, בחירת המזון הנכון לחיות מחמד מגדילה גם את תוחלת החיים של חיית המחמד שלך. מזון לחיות מחמד טוב יכול למנוע מגוון רחב של מחלות, ביקורים וטרינר נמוך, ולשפר את הבריאות הכללית. תזונה מאוזנת מסייעת לחיית המחמד שלך לשמור על משקל בריא, מפחיתה נשירת שיער ושומרת על רמת האנרגיה שלהם אחידה.

הקליקו כאן על מנת למצוא מזון לכלבים וחתולים בבאר שבע.