מה כדאי לדעת על חותמות כיס

מה כדאי לדעת על חותמות כיס

חותמת כיס

חותמת כיס היא מכשיר שניתן להשתמש בו לאיטום מכתבים או מסמכים. הם קטנים וקומפקטיים והם עובדים עם סוגים רבים ושונים של דיו. אם אתה שוקל להשתמש באחד, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת.

מהי חותמת כיס?

חותמת כיס היא מכשיר קטן אך אדיר שמקל על סימון ואימות מסמכים. זה אידיאלי למי שנמצא בדרכים. הם זמינים במגוון עיצובים וגדלים. אלה כוללים את סוגי הדיו העצמי, הטובים לכמה אלפי רשמים לפני שתצטרך לצבוע אותם מחדש.

החלק הטוב ביותר הוא, המכשיר הוא נייד ואתה יכול לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך. אתה יכול אפילו לקבל חותמות כיס מותאמות אישית, המושלמות לשימוש עסקי או אישי. זה רעיון נהדר אם אתה איש מקצוע עסוק בתנועה.

חותמות כיס מותאמות אישית מגיעות במגוון עיצובים, כולל אפשרויות מעגליות ומלבניות. המרשימים ביותר זמינים במגוון צבעים. במקרה של חותמות לוגו מותאמות אישית, אתה יכול לבחור מתוך מגוון גופנים כדי להבטיח שהעיצוב שלך עולה בקנה אחד עם המיתוג שלך.

למי שמחפש לקנות חותמת כיס, באתר ויסטפרינט יש מגוון עיצובים המתאימים למגוון תקציבים. לא רק ספק זה מציע שפע של עיצובים, הוא מציע גם הנחות נפח על פריטים נבחרים.

חותמת כיס טרודאט היא מכשיר פטנט המתאים למגוון רחב של יישומים. יש לו עיצוב אלגנטי ואלגנטי.

איך חותמת כיס עובדת?

חותמת כיס היא מכשיר נוח שימושי למגוון מקצועות. זה קל לנשיאה והופך לסימונים קלים לאורך כל היום. כתוצאה מכך, זה הגאדג ' ט האידיאלי לכל מי שנמצא בתנועה.

החלק הטוב ביותר הוא שזה זול. הם מגיעים במגוון צבעים, גדלים ועיצובים. למעשה, אתה יכול אפילו להזמין אותם על פי המפרט האישי שלך.

לדוגמה, אתה יכול לבחור ללכת עם סגנון סטנדרטי או ללכת על גרסה מתוחכמת יותר, סוף גבוה יותר. עם קצת תכנון, אתה יכול אפילו לקבל חותמות כיס מותאמות אישית. אתה יכול לבחור להדפיס אותם, לחרוט או אפילו לחרוט אותם.

חותמות כיס מועילים במיוחד לאלה בתחום הרפואי. מכשירים אלה שימושיים למעקב אחר מספר החולים ביום. בין שימושים אחרים, אלה יכולים לשמש כדי לחתום על עבודה חשובה. אלה בעסק יכולים גם להשתמש בהם כדי להדביק חותמות על מעטפות או חבילות. אמנם הם לא לבעלי לב חלש, אך כמה דולרים יביאו לך פריט איכותי שיימשך זמן רב. למרבה המזל, פריטים אלה אינם קשים למצוא.

הדבר הטוב ביותר בחותמות כיס הוא שהם לא צריכים להיות מודבקים על כרית בול. זה חוסך ממך את הכתמים האימתניים. כמו כן, הם אינם דורשים שתצטרך לעשות טיול לסוחר החותמות כדי לקנות כרית חלופית.

באילו סוגי דיו ניתן להשתמש עם חותמת כיס?

דיו המשמש לחותמות זמין בצורות שונות, כגון דיו עצמי, על בסיס מים, על בסיס צבע ופיגמנט. איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור החותמת שלך יהיה תלוי בצרכים הספציפיים שלך.

עצמי דיות חותמות לעשות רושם מושלם עד 50,000 פעמים לפני שאתה צריך מחדש דיו אותם. זה עושה אותם יותר נוח וחסכוני. חותמת דיות עצמית משתמשת בדיו על בסיס מים שאינו מכיל כימיקלים מזיקים. זה גם ידידותי לסביבה.

דיו על בסיס מים אידיאלי לשימוש על ניירות מבריקים. הם מתייבשים במהירות, מה שמאפשר להחתים על בדים. אבל אתה צריך להיות זהיר אם אתה מתכוון להשתמש בדיו אלה על בד. הדיו נספג בקלות בחומר ויכול לגרום לכתמים.

צבעי פיגמנט עבים ואטומים יותר. בדרך כלל הם מגיעים עם כרית קצף, ויש למלא אותם לעתים קרובות יותר מאשר דיו צבע. קשה יותר לנקות את רפידות החותמות הללו ועשויות לדרוש חומר ניקוי מיוחד.

ניתן למצוא צבעים ודיו פיגמנטיים בגדלים, צורות וצבעים שונים. לכל סוג יש קבוצה ייחודית של מאפיינים. חלקם אטומים למים, בעוד שאחרים הם ארכיוניים. שני הסוגים יעילים על מגוון משטחים. באופן כללי, דיו פיגמנטי יקר יותר מדיו צבע.

אתה יכול למצוא מגוון רחב של דיו בחנויות. בדרך כלל, חנויות לציוד משרדי נושאות את שני הסוגים. אם אתם מחפשים דיו עשיר יותר בצבעים, תוכלו לנסות דיו אקרילי. אקריליק הוא סוג של דיו חסין מריחה ואינו מדמם.