מה חשוב לדעת לפני שימוש בנוזל ניקוי יעודי למכונות שטיפה ללא הקצפה?

מה חשוב לדעת לפני שימוש בנוזל ניקוי יעודי למכונות שטיפה ללא הקצפה?

DE MAGIC - נוזל ניקוי יעודי למכונות שטיפה לא מקציף

כאשר מנקים עם מכונת שטיפה לא מקציפה, בחירת חומר ניקוי מתאים לצרכים שלך היא המפתח לשימוש מוצלח בו. ריכוז גבוה מדי של מנקה עלול לפגוע במנגנונים הפנימיים שלו.

Trusted Clean Low Foam מסיר שומנים הוא תוספת אידיאלית למגרה אוטומטית. חומר האנטי-קצף שלו מאפשר לשחזר יותר פתרון במיכל השחזור, ומונע הצטברות קצף במנוע הוואקום שלך – עוזר להאריך את תוחלת החיים שלו ולמנוע תקלה.

איזה נוזל ניקוי שמים במכונות שטיפה?

מקרצפות רצפות מספקות שיטה יעילה לניקוי רצפות גדולות, תעשייתיות או מסחריות. מסוגלים לנקות את כל האזורים בו-זמנית במעבר אחד תוך שאיבה של כל המים המלוכלכים תוך כדי, מקרצפות רצפות מספקות אמצעי יעיל לניקוי עמוק לרצפות גדולות במכה אחת.

מכונות ניקוי מציעות אלטרנטיבה היגיינית יותר משיטות ניגוב ודלי מסורתיות, תוך שימוש בסבונים בטוחים לסביבה עם שימוש מופחת במים להפחתת השימוש בכימיקלים וייצור מים אפורים.

מקרצפות רצפות מודרניות כוללות משטחי מברשת מסלוליים או מתנודדים כדי לאפשר ניקוי מלא של קצוות, פינות ותליות. יתר על כן, חומרי ניקוי אלו מתהדרים לעתים קרובות במנועים חזקים שהופכים אותם ליעילים יותר מאשר דגמי הליכה מאחור.

לפני השימוש במקרצף הרצפה שלך לתוצאות מקסימליות, חיוני לטאטא, לשאוב ולאבק את האזור שאתה מתכנן לקרצף על מנת להסיר לכלוך רופף מהרצפה ולהפחית את הבלאי במכונה שלה. זה גם יעזור להבטיח יעילות מרבית מהביצועים שלו.

לאחר שהרצפה מוכנה לקרצוף, מלא את מיכל התמיסה בנוזל ניקוי מתאים בהתאם להוראות היצרן. אם משתמשים במכונת קרצוף לא מקציפה, שלבו כמות קטנה של חומר ניקוי עם מים עד שריכוזו מגיע לכמות המומלצת.

האם אתה יכול להשתמש במסיר שומנים בקרצוף רצפות?

מסירי שומנים הם פתרון יעיל ויעיל ביותר לסילוק שומן, שמן וקרקעות בלתי מסיסות אחרות ממשטחים שונים. זמין כנוזלים, פורמולות תרסיס, קצף, אבקות או תרכיזים, הם מציעים מספר דרכים לשימוש ויישום.

מסירי שומנים העומדים בקריטריונים אלו יסירו ביעילות הן קרקעות אורגניות והן אדמה אנאורגנית מבלי לפגוע במשטחים בהם נעשה שימוש, וישאירו מאחוריהם ניחוח ארומטי עם ריחות רעננים נקיים.

יש לנקוט זהירות בעת בחירת מסיר שומנים עם תכונות בטיחות מתאימות ורשימת רכיבים או גליון נתונים לפני השימוש. כמה ממסים יכולים להיות מסוכנים מאוד לעובדים ולגרום לכאבי ראש, סחרחורת, בחילות ואובדן שליטה על נשימה או פעילויות גופניות.

אם אתה מתכנן להשתמש במסירי שומנים בציוד חשמלי, וודא תמיד את דירוג החוזק הדיאלקטרי שלהם. דירוג נמוך יותר אומר שהם עלולים להיות רגישים לזרם חשמלי ועלולים להוביל לקצר ציוד.

דליקות – מסיר שומנים מסוימים יכולים להיות דליקים מאוד ויש להשתמש בהם בזהירות רבה בחללים סגורים, סביב להבות פתוחות או ניצוצות (למשל מריתוך), או משטחים חמים. מסירי שומנים לא דליקים נוטים להיות בטוחים יותר אך בדרך כלל יקרים יותר.

סביבה – הרגולטורים הביעו דאגה לגבי הרעילות של VOCs ו-GWPs המצויים בחומרי שומנים, מה שגרם לכמה תקנות מדינה ומקומיות להגביל או לדרוש את השימוש בהם רק בנסיבות ספציפיות.

האם אני יכול להשתמש באקונומיקה במכונת שטיפה?

אקונומיקה היא אחד ממוצרי הניקוי היעילים ביותר בשוק, אך שימוש לרעה עלול להתברר כמסוכן. כדי למקסם את היעילות ולמזער סיכונים, יש למרוח אקונומיקה רק על משטחים קשים ולא נקבוביים בהתאם להוראות התווית שלה.

אקונומיקה פועלת על ידי הרג חיידקים, פטריות ווירוסים על משטחים כדי לספק סביבה נקייה יותר ולהסיר ריח. ניתן ליישם אותו ישירות על עץ, אריחים וחומרים טבעיים אחרים לקבלת מראה מרענן מיידי.

עם זאת, ערבוב אקונומיקה עם חומרי ניקוי אחרים, כגון חומרי ניקוי לאסלה ומסירי חלודה, עלול להיות מסוכן מכיוון שאקונומיקה עלולה להגיב איתם לייצר גזים רעילים שעלולים להיות מסוכנים לבריאות.

בנוסף לגירוי בעין וברירית הפה, אקונומיקה יכולה גם לגרום לגירוי בעור ובעיניים במקרים מסוימים. בעת שימוש בעבודה, ודא שכל העובדים יודעים כיצד להשתמש במוצר זה בבטחה והם מאומנים בתגובה במקרה של מצבי חירום.

כשיטת ניקוי יעילה ובטוחה, נסו לערבב אקונומיקה ביתית עם מים ולשטוף איתה את הרצפה לפני שתתנו לה להתייצב במשך חמש דקות לפני השטיפה. עבור רצפות מלוכלכות במיוחד, ייתכן שיהיה צורך להוסיף אקונומיקה נוספת לתמיסה לקבלת תוצאות מיטביות.

לקריאה נוספת לחצו:

https://www.mshrclean.co.il/page50.html