מה זה עבודות זכוכית?

מה זה עבודות זכוכית?

עבודות זכוכית

זכוכית היא חומר גבישי המשמש במשך מאות שנים כמטרות דקורטיביות ופונקציונליות כאחד. כלי הזכוכית הראשונים מעשה ידי אדם נוצרו בסביבות 3500 לפני הספירה במזרח מסופוטמיה ובמצרים.

במאה ה-1 לפני הספירה, בעלי מלאכה סורים פיתחו צינור נשיפה שהפך את ייצור הזכוכית לפשוט ומהיר יותר. זמן קצר לאחר מכן, זכוכית הפכה למצרך חשוב בכל רחבי האימפריה הים תיכונית והרומית.

מי עושה עבודות זכוכית?

זגגים הם בעלי מלאכה מיומנים אשר מתקינים, חותכים ומחליפים זכוכית במבנים שונים כגון חלונות צוהר או חלונות רכב. מקצוע הייטק זה מתאים לבעלי עין לאסתטיקה ומוסר עבודה חזק; המאמצים שלהם יניבו כמה מבנים מדהימים בפיקוחם.

זגגים מיומנים בניהול הפערים בין איכות, עלות וביצועים. הם בוחרים את הזכוכית המתאימה ביותר לפרויקט שלהם תוך כדי עבודה צמודה עם מהנדסים כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספם. וכעבור תוספת יוקרה לבתים או לנכסים מסחריים, זגגים יכולים להוסיף מקלחונים מזכוכית מותאמים אישית, ויטרינות ותוספות לחדר שמש שהם גם אסתטיים וגם פונקציונליים.

בתעשייה היא מוסר עבודה מרשים ונכונות ללמוד מבעלי ניסיון רב יותר. על ידי השקעה בהכשרה מקצועית ובהסמכות בתחילת הקריירה שלהם, זגגים יכולים לצפות לקריירות ארוכות וגם לשפע של הזדמנויות חדשות ככל שהכישורים והידע שלהם מתרחבים.

כיצד יוצרים עבודות זכוכית?

עבודות זכוכית היא הפרקטיקה של עבודה ויצירה של זכוכית, לרוב בשכבות צבעוניות מרובות. זה עשוי להיות כרוך בטכניקות היתוך, צניחה וניפוח.

תערובת של נתרן קרבונט ואשלגן קרבונט המשמשת בייצור זכוכית כשטף, המוריד את נקודת ההיתוך של הסיליקה. זה מהווה 15-20% מכל מרכיבי האצווה.

סודיום ססקיקרבונט, המופק מוואדי אל נטרון במצרים ומשמש את יצרני הזכוכית הרומאים כמרכיב אלקלי בשל עלות-תועלת שלו בהשוואה לסודה כמקור לאקלי; עם זאת, הוא הוחלף מאוחר יותר בחנקתי נפוץ יותר.

התכה של זכוכית לצורה מותכת ועיצובה בעיבוד להבה אפשרי; לחלופין, ניתן לגלגל אותו לכתם לא סדיר ולעבד אותו בתלת מימד לתוספת מרקם וצבע לעבודה שלך. עיבוד להבה וגלגול החומר משמשים גם לשיפור הנראות בעת עבודה בלהבה.

Ring Mottle היא זכוכית אטומה שנוצרה על ידי שליטה בקצבי צמיחת גבישים, יצירת אזורים של אטימות על פני השטח בדוגמה מנומרת. ידוע גם בשם Ring Mottle.

זכוכית זכוכית שחוברה לאחרת על ידי רצועות מתכת (בדרך כלל עופרת), ידועה כ"בא". הלחמה מוחלת על המפרקים הללו על מנת לחבר אותם לצמיתות.

רכס קל וצר על חפץ זכוכית מנופח או יצוק מציין היכן פערים בחיבורים בין חלקי התבנית אפשרו לזכוכית מותכת לחלחל במהלך היווצרותו. על חלקים עשויים היטב, סימני תפר מוחלקים בדרך כלל באמצעות שחיקה או ליטוש אש.

למידע נוסף לחצו: mediumglass.co.il/