מה אתם צריכים לדעת על חנות פסנתרים?

מה אתם צריכים לדעת על חנות פסנתרים?

חנות פסנתרים

אם אתה פסנתרן, ייתכן שאתה תוהה היכן נמצאת חנות פסנתרים הטובה ביותר. במאמר זה נדבר על כמה מהיתרונות והחסרונות ברכישת פסנתר חדש.

האם קיימת חנות פסנתרים לפסנתרים בלבד?

יש חנות לפסנתרים בלבד.

זה נקרא חנות פסנתרים והוא ממוקם בניו יורק. הבעלים של חנות הפסנתר הוא ג 'ו המתמחה במכירת פסנתרים לאנשים שאוהבים מוזיקה, אבל אין להם מספיק זמן להתאמן עליהם יותר. הוא מוכר כל מיני פסנתרים: חדשים, משומשים, אפילו שבורים שהוא מתקן בעצמו!

העסק של ג'ו מצליח כי יש לו הרבה לקוחות. הם באים מכל רחבי העולם כדי לקנות פסנתרים ממנו, וג'ו שמח שהוא יכול לעזור לאנשים למצוא את פסנתר החלומות שלהם.

חנות פסנתר היא חנות קטנה עם חדר אחד בלבד. יש לו דלפק שבו ג'ו מוכר פסנתרים וכלי מוזיקה אחרים, כגון גיטרות וכינורות. הוא גם מוכר מוסיקה למוזיקאים שרוצים ללמוד לנגן על כלי נגינה בעצמם בבית.

החנות מלאה בפסנתרים ובכלים אחרים. לג'ו יש הרבה לקוחות כי הוא מוכר את הפסנתרים הטובים ביותר בסביבה. הוא מקבל אותם ממקומות שונים, כגון אנשים שעברו משם ואין להם מקום לפסנתר שלהם יותר צריך למכור אותו מהר. הוא גם קונה פסנתרים ישנים מאנשים שעוברים מבתיהם או מדירותיהם ולא רוצים

האם נגן מתחיל צריך לקנות פסנתר בחנות פסנתרים?

הצעד הראשון לקנות פסנתר בחנות פסנתרים הוא להחליט מה אתה רוצה לעשות עם זה. אם אתה רק מתחיל ואין לך מושג מה ההבדל בין פסנתרים למקלדות, אז תן לי לפרק את זה בשבילך:

פסנתר דיגיטלי ייתן לך את הצליל הריאליסטי ביותר האפשרי מבלי שתצטרך להוציא אלפי דולרים על כלי אקוסטי. למעשה, אנשים רבים מעדיפים פסנתרים דיגיטליים מכיוון שהם יכולים להיות חזקים מספיק להופעות חיות-ולפעמים אפילו להקליט שירים! עם זאת, אם עוצמת הקול אינה חשובה לצרכים שלך והתקציב אינו מאפשר יוקרה כזו (או אם הקלטה אינה דבר שמעניין אותך), אז קדימה, הרם אוזניות במקום זאת.

מקלדת יש פחות מפתחות מאשר פסנתר כנף בגודל מלא אבל עדיין נשמע נהדר! הם בדרך כלל קטנים יותר מאשר עמיתיהם אקוסטיים שלהם ולכן הם לא תופסים מקום רב או מה שהופך אותם מועמדים אידיאליים עבור חדרי מעונות המכללה או דירות שבו שטח עשוי להיות מוגבל בעת רכישת פריטים רהיטים חדשים כמו זה ידרוש לעשות זאת). אבל אל דאגה-עדיין תקבל הרבה באנג מכל דולר שהוצא כאן מכיוון שהגורים האלה מגיעים עמוסים בתכונות כולל יכולת קישוריות מידי; רמקולים משולבים באיכות גבוהה כך שאין צורך

לאוזניות; נבנה בפונקציונליות הקלטה ועוד! בנוסף, הם זמינים במגוון סגנונות, כולל מקלדות פסנתר עם מפתחות עץ (כמו פסרה 253 של ימאהה), מקלדות אלקטרוניות עם מפתחות פלסטיק (כמו סי. טי. קיי 2400 של קאסיו), פסנתרים דיגיטליים עם פעולת מפתח משוקללת (כמו איי-88 של רולנד) ועוד! עם כל כך הרבה אפשרויות לרשותכם, אין שום סיבה למה אתה לא צריך להיות מסוגל למצוא את אחד מושלם עבור

איפה יש חנות פסנתרים טובות?

אם אתם מחפשים חנות לפסנתרים, יש הרבה כאלה בסביבה. הם בדרך כלל ממוקמים בערים ובעיירות גדולות, אבל אתה יכול גם לקנות פסנתרים באינטרנט. הטובים ביותר נמצאים במקומות מרכזיים, כך שאנשים יכולים למצוא אותם בקלות כאשר הם צריכים לקבל את המכשירים שלהם שירות או תיקון.

כמה מחנויות הפסנתר הטובות ביותר כוללות:

עולם הפסנתר (ניו יורק)

פסנתר (שיקגו)

חנות הפסנתר (ניו יורק) קוואי אמריקה (לוס אנג ' לס) גלריית סטיינוויי (שיקגו) מרכז המוזיקה ימאהה (סן פרנסיסקו)

חנות הפסנתר היא אחת מחנויות הפסנתר העתיקות ביותר בניו יורק. הוא נוסד בשנת 1912 על ידי אדם בשם א.ב. שטיינווג, שהביא פסנתרים מגרמניה ומכר אותם לכמה מוזיקאים מפורסמים, כולל ג ' ורג ' גרשווין וקול פורטר. החנות עברה למיקומה הנוכחי ברחוב 57 מערב בשנת 1981.

זו הייתה אחת מחנויות הפסנתרים הראשונות בניו יורק שמכרה פסנתרים של סטיינוויי, ומאז היא מספקת ללקוחות כלי נגינה איכותיים. החנות גם מוכרת פסנתרים ימאהה ומציעה שירותי תיקון עבור כל מותג של מקלדת. קוואי אמריקה היא חנות פסנתרים פופולרית נוספת שבסיסה בלוס אנג ' לס. היא נוסדה על ידי חברה יפנית בשם קוואי כלי נגינה., מ.מ., אשר מייצרת כלי נגינה כגון גיטרות וכינורות כמו גם פסנתרים.

מסקנה

הפסנתר הוא כלי שניתן לנגן על ידי כל אחד, גם ללא ניסיון מוזיקלי קודם. חשוב לדעת איזה סוג פסנתר אתה רוצה לפני שאתה קונה אחד, כך שתוכל לוודא שהוא מתאים לצרכים ולתקציב שלך. אם אתם מחפשים מקומות טובים בהם תוכלו לקנות פסנתרים, עיינו ברשימה שלנו כאן!