מהן הפעילויות של השעון החכם לילדים?

מהן הפעילויות של השעון החכם לילדים?

אם אתה צריך לעקוב אחר מקום הימצאו של ילדך בזמן שהוא בחוץ, שעון חכם הוא פתרון אידיאלי. הוא מציע מעקב GPS בזמן אמת כך שתמיד תדע את מיקומם המדויק.

חלק מהשעונים חכמים לילדים מצוידים גם בתכונות כמו משחקים, שיכולים לעזור לילדך ללמוד דברים חדשים ולהישאר פעיל. יתר על כן, אתה יכול להשתמש בהם כדי לצלםב תמונות וסרטונים.

בשעונים חכמים ניתן לספור צעדים

מדי צעדים וגששי כושר לילדים יכולים להיות כלי יעיל בעידוד פעילות גופנית. עם זאת, הם גם עשויים להסיח את הדעת, אז עדיף לבחור שעון עם בקרת הורים המגבילה למי הילדים שלך יכולים ליצור קשר.

שעון חכם זה לילדים כולל מד צעדים היברידי שחלקו מכני וחלקו אלקטרוני. זה זול, קל לשימוש ומגיע בצבעים שונים.

בשעונים חכמים ישנה אופציה לניטור שינה

שינה היא חלק בלתי נפרד מצמיחה והתפתחות אנושית בריאה, לכן כהורה מחובתך לעזור לילדים שלך ליצור הרגלי שינה בריאים. למרבה המזל, ישנם מכשירים שונים שתוכננו במיוחד כדי להבטיח שילדים יקבלו מספיק עין.

מוצרים אלה נעים בין עוקבים לבישים שמודדים תנועה במהלך השינה ועד למוניטורים במיטה שיושבים מתחת למזרן או לכרית ואף יכולים לזהות אם לילדכם יש דום נשימה בשינה. כל הגששים הללו שולחים את כל הנתונים ישירות אליכם כדי שתוכלו לעקוב אחר דפוסי השינה של ילדכם ולנקוט פעולה אם מתעוררות בעיות כלשהן.

בשעונים חכמים ניתן להקשיב למוסיקה

שעונים חכמים מגיעים בדרך כלל עם מבחר של אפליקציות מוזיקה לבחירה. חלקם מספקים תמיכה בשירותי סטרימינג בעוד שאחרים מאפשרים לך לאחסן שירים באופן מקומי להשמעה לא מקוונת ללא הטלפון שלך בקרבת מקום.

חלק מהשעונים החכמים אפילו תומכים בהזרמת מוזיקה מ-Spotify או מ-YouTube Music, מה שמאפשר לך להאזין לרשימות ההשמעה האהובות עליך תוך כדי תנועה.

בקניית שעון חכם, קחו בחשבון את הצרכים האישיים שלכם. אם אתם דורשים קישוריות מתמדת לנתונים, שקול להשקיע בדגם עם אפשרות הוצאת כרטיס סים.

בשעונים חכמים ניתן לצלם תמונות

שעונים חכמים יכולים לעשות הרבה יותר מאשר לומר זמן. חלקם כוללים הודעות קוליות והודעות טקסט, הזרמת מוזיקה, ניווט GPS ומצלמה מובנית שמצלמת וידאו בחדות גבוהה. חלקם אפילו מגיעים עם תזכורות מתוכנתות מראש כדי לשמור על הילדים במסלול בבית הספר או במגרש הכדורגל.

הורים בדרך כלל מגדירים את הפקדים לשימוש ילדיהם; עם זאת, חשוב לתקשר בצורה ברורה אילו ציפיות יש לפני שהם קופצים פנימה. זה עשוי להיות מפתה לילדים לקחת את הטכנולוגיה החדשה שלהם כמובן מאליו, אז וודא שכולם מבינים את כללי המעורבות לפני כן.

בשעונים חכמים ניתן לצלם סרטונים

השעון החכם של ילדכם מציע שפע של פעילויות שניתן לבצע. פעילות אחת כזו היא צילום סרטונים, שהיא דרך מצוינת לטפח תקשורת בין שניכם.

משחק משחקים על השעון שלך יכול להיות גם פעילות מהנה, כאשר חלקם אפילו חינוכיים באופיים.

ה-VTech KidiZoom Smartwatch DX2 כולל מצלמה המאפשרת לילדכם לצלם תמונות וסרטוני וידאו באיכות של הפעילויות שלו. הם יכולים אפילו להתאים אותם עם מסננים מהנים לביטוי גדול עוד יותר.

בשעונים חכמים ניתן לקבל שיחות טלפון

רוב השעונים החכמים המתקדמים מגיעים עם קישוריות סלולרית, המאפשרת להם לבצע ולקבל שיחות טלפון. חלקם אף תומכים ביכולות קול, הודעות טקסט ושיחות וידאו.

שעונים אלה יכולים לעזור לילדים לפתח מיומנויות ניהול זמן על ידי מתן תזכורת חזותית מתי לעזוב לבית הספר או לעבודה. בעזרת הכלי הזה, הם יכולים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם ובמידת הצורך, לכוון את השעון כדי להזכיר להם מתי הגיע הזמן לצאת הביתה.

לשעון זה יש גם תכונת בטיחות המאפשרת לך לאחסן שלושה מספרי חירום לחיוג חוזר עד שמישהו עונה. זוהי דרך שלא יסולא בפז עבור הורים לשמור על בטיחות ילדם כאשר הם נמצאים בחוץ במצבים שעלולים להיות מסוכנים או בטיולים.

בשעונים חכמים ניתן לשלוח הודעות

כשאתה קונה שעון חכם, חפש שעון עם הרבה תכונות תקשורת. אלה עשויים לכלול הודעות טקסט דו-כיווניות ושיחות קוליות, כמו גם שיחות חירום בלחצן אחד לרשימות אנשי קשר מאושרות מראש.

הגדרת חשבון משפחתי לילדים לקשר אליו את השעונים שלהם מאפשרת להורים לשלוט באילו אנשי קשר יתווספו ולמנוע הונאות. זה שומר על הורים מודעים למקום הימצאו של ילדם בכל עת ומאפשר להם לשלוח הודעות ישירות מהשעון עצמו.

מאפיין בטיחות נוסף הוא כפתור ההאזנה, המאפשר להורים לבצע שיחות שקטות כדי לבדוק את ילדם. זה יכול להיות שימושי במיוחד במהלך שעות שינה או אם נראה שמשהו לא בסדר בבית הספר.