למה לקנות אופני pure city?

למה לקנות אופני pure city?

אופני pure city

לפני שאתה קונה אופני pure city, כדאי לבדוק את הסוגים השונים. גלה מה הופך אותם למיוחדים, ולמה כדאי לקנות אחד כזה. אנו נכסה גם כמה מההבדלים בין אופני pure city לאופניים היברידיים. אם אתם מחפשים אופניים מסוגננים שיסכו אתכם במהירות בעיר, אופני pure city עשויים להיות הבחירה הנכונה עבורכם.

מהם אופני pure city?

אופני Langon City City City Pure כולל מסגרת בסגנון הולנדי קלאסי ומצב רכיבה זקוף נוח. זה מגיע עם פגושים, מחזירים, אחיזות עור ואוכף קופץ. זה יהיה זמין בדגמים מהירים ומיועדים. פגושים ומתלים אחוריים כלולים גם הם. Langon בקוטר 45 ס"מ וכולל גלגלי מנה עמוקים של 700C. זה מגיע גם עם פגושים לבנים תואמים.

יש לו מגוון קטן של הילוכים ורכזת פנימית לדיווש חלק. העיצוב המינימליסטי הנקי שלו נעים לעין, והגיאומטריה הזקופה שלה הופכת אותו לאידיאלי לרכיבה עירונית. מסגרת האופניים זווית לקידום תנוחת רכיבה זקופה, המסייעת בהפחתת המתח האחורי. האופניים של מחזורים טהורים מגיעים עם אחריות לשנה על חלקים והרכבה מקצועית בחינם.

מה הופך אופני pure city למיוחדים?

City Cycles Pure היא חברה מתרחבת שהתחילה עם אופני הילוכים קבועים פופולריים. הם לקחו את הרעיון המוצלח שלהם והוסיפו כמה תכונות נוספות, כולל עיצוב דרך צעד ואפשרויות הילוכים מרובות. הנוסע הקלאסי של pure cityה מגיע בשלוש אפשרויות צבע שונות ומגיע עם מתלה קדמי ואחורי. האופניים מגיעים גם עם פעמון ופגושים.

מחזורים טהורים מציעים מהירות בודדת ואופני תלת-מהירות של NEXUS PERICED באופן פנימי, כמו גם אופני שמונה מהירניים של שמונה הילוכים עם קלטת 12-32. כל אופניים מגיעים עם אוכף עור, אחיזות, פגושים, מתלה אחורי, עמדות בעיטה ומשקפים. החברה מוכרת את כל האופניים ישירות לצרכנים ומציעה אחריות לשנה חינם.

מדוע לבחור באופני pure city?

אופני pure city כוללים רכיבים שנבחרו ביד כמו רכזות Shimano Nexus וקלטת שמונה הילוכים חיצונית. הם מגיעים גם עם מתלה אחורי רב -תכליתי ופגושים קדמיים ואחוריים. בנוסף, פעמון הוא סטנדרטי.

אופני מחזורים טהורים הם יחסית סבירים. שני הדגמים היקרים ביותר הם אופני ההרפתקאות החמורים ואופני דרך Drop Bar. החברה מציעה שני סוגים שונים של אופני עיר במחיר של עד 279 דולר. איכות האופניים טובה למחירם. רכיבי האופניים נבחרים לספק נסיעה קלה ונוחה. טווח המחזורים הטהור כולל גם אופני נוסעים.

אופני pure city הוא בחירה מצוינת לרכיבה בעיר. הקווים הנקיים והרכז הפנימי שלו גורמים לו להיראות נהדר ולהתפקד היטב. הרכזת הפנימית בת שלוש הילוכים הופכת את הנסיעה לחלק ונוח, אפילו במעלה גבעות. תכונות אחרות כוללות אוכף נוח ואחיזות. לאופניים יש גם הרבה אביזרים מצוינים.

אופני pure city בנויים לנוחות. הם קלים, בעלי תחזוקה נמוכה וקלים לשליטה. הם יכולים לשמש הן למשטחים סלולים והן לשבילי אופניים עדינים. ניתן לשנותם לסגנונות רכיבה שונים.