כיצד לבחור את הכלב הנכון מתייחס לכלב שלך

כיצד לבחור את הכלב הנכון מתייחס לכלב שלך

חטיפים לכלבים

מהם החטיפים הטובים ביותר לכלבים?

כשאתה קונה את החטיפים האהובים על הכלב שלך, זכור שכלבים שונים אוהבים דברים שונים. אתה צריך לנסות סוגים שונים של חטיפים כלב ולראות אילו הכלב שלך נהנה ביותר. חפש סימנים לכך שהכלב שלך נהנה מסוג מסוים של פינוק, כמו כמה הוא מתרגש כשנפתח התיק או כשסיים לאכול אותו. כלבים גם אוהבים חידוש, אז זה רעיון טוב לשנות את חטיפים מעת לעת.

ללא קשר לצרכים התזונתיים של הכלב שלך, עליך לחפש חטיפים המכילים מרכיבים בריאים. חפש חטיפים דלים בתוצרי לוואי של בשר. מוצרים אלה עלולים לגרום לקלקול קיבה ואף להוביל לעלייה במשקל והשמנת יתר, כמו גם לבעיות בריאותיות נלוות. באופן אידיאלי, החטיפים שתבחרו צריכים להיות מקורם בחברות שאושרו על ידי ארגון מוכר.

אם אתם מחפשים משהו רך ולעיס, שקלו חטיפים עשויים קרפיון כסף שנתפס בר או בטטה צפופה בחומרים מזינים. אלה עשירים באומגה 3 וחומצות אמינו חיוניות אחרות. אפילו יותר טוב, חטיפים אלה הם ידידותיים לסביבה, כפי שהם עוזרים להחזיר את המגוון הביולוגי לנו נתיבי מים ולהגן על האגמים הגדולים.

בעת רכישת כלב מתייחס, הקפד לבחור מותג כי הוא עשה עם מרכיבים טבעיים. חברה כמו בריאות עושה סוגים שונים של חטיפים כלב. עקיצות הגור הרכות של המותג מנוסחות במיוחד לגורים ומכילות דהא כדי לסייע בהתפתחותן. טיפול טבעי איכותי נוסף הוא כבד מיובש בהקפאה. סוג זה של פינוק הוא בעל ערך תזונתי גבוה והוא גם בחירה מצוינת עבור אוכלי בררן.

מדוע חטיפים לכלבים טובים לכלבים?

חטיפים לכלבים הם חלק חשוב מהתזונה של הכלב. הם מגיעים בצורות, גדלים וזנים רבים ושונים. לרובם תכולת לחות נמוכה יותר ממזון, בין 10 ל -12 אחוזים. הם גם נוטים פחות להתפורר כאשר לעס, מה שהופך אותם יותר נוח לשאת איתך.

עם זאת, כמה חטיפים לכלבים אינם בריאים כפי שהם טוענים שהם. הם עשויים להכיל עקבות של חיטה או סויה, אשר יכול לגרות את הבטן של הכלב. חטיפים באיכות טובה יפרט בשר כמרכיב הראשון, ואחריו פירות וירקות. חטיפים אלה אינם עתירי קלוריות כמו קופצניים, לכן בדוק את התווית כדי לוודא שהם מתאימים לכלב שלך.

יש להכין פינוק לכלבים עם מרכיבים טבעיים. זה לא צריך להכיל תוצרי לוואי או כימיקלים. יש להבטיח את המרכיבים שעל התווית. יש להימנע מרכיבים המכילים כמויות גבוהות של תוצרי לוואי בשריים או ארוחות דגנים. מקור אמין הוא המועצה הלאומית לתוספי בעלי חיים (נאס), המאשרת פינוקי כלבים בריאים.

חטיפים לכלבים שימושיים ככלי אימון ומערכות תגמול. טיפול כלב צריך להכיל תזונה מאוזנת ולהימנע מילוי זול, אשר יכול לגרום דלקת וקלקול קיבה. חפש מרכיבים מוכרים כמו חזה עוף, כבד בקר ובטטה.