האם משחק הלמידה webee מתאים לילדים בגיל 2 – 6?

האם משחק הלמידה webee מתאים לילדים בגיל 2 – 6?

webee

קונסולת משחקי הלמידה של webee היא משחק חינוכי מהנה לילדים בגילאי 2 עד 6. המשחק משתמש בצורות המושכות את העין והצבעוניות שלו כדי ללמד ילדים אותיות ומספרים. זה גם מלמד אותם איך לאיית את המילים האהובות עליהם. ילדים עוברים ממכתב למכתב על המסך כשהם מאייתים את המילה שלהם. ואז הם אומרים מה המילה שלהם ושומעים אותה מדוברת אליהם על ידי הקול הידידותי לילדים.

קונסולת משחקי הלמידה של webee היא משחק חינוכי מהנה לילדים בגילאי 2 עד 6. הוא מלמד אותיות ומספרים, כמו גם צורות וצבעים. ילדים יהיו פיצוץ בזמן שהם לומדים!

קונסולת האינטרנט משתמשת בצורותיה הצבעוניות המושכות את העין כדי ללמד ילדים אותיות ומספרים. ילדים לומדים כיצד לאיית את המילים האהובות עליהם על ידי משחק המאפשר להם לזהות את האותיות בכל מילה. המשחק כולל שתי רמות משחק לגילאים שונים: אחת לגילאי 2-4, ואחת לגילאי 5-6.

קל מספיק אפילו לילדים צעירים שרק לומדים לקרוא או לכתוב מילים בעצמם להשתמש במכשיר זה מכיוון שהוא נותן לך משוב מיידי אם התשובה שלך נכונה או לא נכונה; אם אתה טועה אז המערכת תגיד לך איזה מכתב היא חיפשה במקום פשוט לומר "נסה שוב."זה עושה את זה קל יותר מאשר לנסות לזכור את כל הכללים המסובכים האלה לגבי אילו אותיות הולכות לאן לפי סדר מילים כמו "חתול" או "רכבת".

האם אפשר ללמד איך לאיית עם webee ?

webee גם מלמד אותם איך לאיית את המילים האהובות עליהם.

המשחק גם מלמד את הילדים איך לאיית המילים האהובות עליהם. הם יכולים לבחור מתוך רשימה של מילים שהם רוצים ללמוד, והמילים נאמרות בחזרה אליהם על ידי קריינות ידידותית לילדים. ילדים יכולים לשחק עם האותיות על המסך ולנסות לכתוב אותם בדרכים שונות עד שהם לאיית את המילה האהובה עליהם כראוי!

המשחק כולל שתי רמות של משחק לגילאים שונים.

המשחק כולל שתי רמות של משחק לגילאים שונים. הרמה הראשונה היא לילדים צעירים ומלמדת אותיות, מספרים ואיות. הרמה השנייה מיועדת לילדים גדולים יותר ומלמדת כפל וחילוק.

ילדים עוברים ממכתב למכתב על המסך כשהם מאייתים את המילה שלהם.

הרעיון המרכזי של המשחק הזה הוא ללמד את הילדים איך לאיית מילים. יש לו שתי רמות משחק לגילאים שונים: אחת לגילאי 2-4, ואחת לגילאי 4-6. בכל רמה, ישנם שלושה משחקים שונים שיש להם כללים דומים אבל שונים במונחים של קושי ומורכבות. שני המשחקים הראשונים כרוכים במעבר ממכתב למכתב על המסך כפי שהם לאיית את המילה שלהם; עם זאת, המשחק השלישי ידרוש מהם ללמוד איך כל אות נשמעת לפני שהם יכולים לאיית את כל מילות בכלל!

בנוסף להיותו חינוכי ומהנה בו זמנית (מה שהופך אותו לשווה קנייה), וובי מגיע גם עם עט אינטראקטיבי כך שלא תצטרכו כלים אחרים מלבד הקונסולה הזו עצמה כשמשחקים עם ילדיכם!

ואז הם אומרים מה המילה שלהם ושומעים אותה מדוברת אליהם על ידי הקול הידידותי לילדים.

לאחר מכן תוכל לומר את המילה שלך לקריינות הידידותית לילדים ולשמוע אותה מדוברת אליך. זה יעזור לילדכם ללמוד כיצד לבטא את דבריו בצורה נכונה, והם יכולים גם לשמוע את קולם מהדהד אליהם בזמן שהם מתרגלים לומר את דברם.

לקונסולת המשחקים ללימוד אינטרנט יש גם מגוון תכונות מהנות אחרות שיעזרו לקטנה שלך ללמוד עוד על שפה ותקשורת:

ילדים יכולים לומר את המילה שלהם בדרכים שונות (לדוגמה, "חתול" יכול להיות "חתול", "קאאת" או אפילו "קאהט").

הם יכולים גם להשתמש בשפות שונות כמו צרפתית או ספרדית כשאומרים מילים מסוימות-הקונסולה תזהה אוטומטית איזו שפה מדברים כך שהיא תמיד נכונה! * אם יש משהו מצחיק על איך מישהו אומר משהו (כמו אם מישהו צחק תוך כדי דיבור), תכונה זו מאפשרת קולות הילדים להישמע מצחיק מדי!

כיצד ילדים יכולים ללמוד תוך כדי משחק?

קונסולת משחקים זו היא אופציה נהדרת עבור ילדכם מכיוון שהיא תעזור להם ללמוד בזמן שהם משחקים. לקונסולת המשחקים ללימוד אתרים לילדים בגילאי 2 עד 6 יש משחקים רבים שיעודדו את ילדכם לתרגל אותיות ומספרים, כמו גם איות מילים. אחד הצעיר שלך יהיה פיצוץ לשחק במשחקים האלה בזמן שהם גם לומדים משהו חדש!

זה משחק קונסולת מגיע עם יותר מ 50 משחקים שונים ללמד ילדי אותיות, מספרים וספירה מיומנויות באופן משעשע. יש לו אפילו שני רמקולים מובנים כך שתוכלו להאזין יחד עם ילדכם בזמן שהם מנגנים את השירים האהובים עליהם מנגן המוזיקה המובנה (או אפילו לשיר יחד).

קונסולת משחקי הלמידה של וובי היא משחק חינוכי מהנה לילדים בגילאי 2 עד 6. הוא משתמש בצורות המושכות את העין והצבעוניות שלו כדי ללמד ילדים אותיות ומספרים. המשחק גם מלמד אותם איך לאיית את המילים האהובות עליהם. ילדים עוברים ממכתב למכתב על המסך כשהם מאייתים את המילה שלהם; ואז הם אומרים מה המילה שלהם ושומעים אותה מדוברת על ידי הקריינות הידידותית לילדים!

לרכישה היכנסו לאתר:

https://www.ipoptoys.co.il/c/Weebee