אילו סיורים שווים יש ברומא?

אילו סיורים שווים יש ברומא?

כשאתם ברומא, כדאי להזמין סיורים והפלגות מראש כדי להפיק את המרב מהזמן שלכם. פעולה זו תאפשר לכם לראות יותר מהעיר, להימנע מתורים ארוכים וליהנות מחוויה סוחפת.

שום טיול לרומא לא יהיה שלם בלי ביקור בוותיקן! מתחם זה, הרשום על ידי אונסק"ו, מכיל מראות איקוניים כמו הקפלה הסיסטינית וחדרי רפאל, בתוספת יצירות המופת של מיכלאנג'לו.

מה אסור לפספס?


רומא מציעה שפע של מראות שאתם פשוט חייבים לראות. בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב אומנות או פשוט מחפש נופים טבעיים מדהימים, יש שפע של סיורים לכולם לבחירה.

לחובבי אמנות, אל תחמיצו את הארמונות התאומים שבהם נמצאים המוזיאונים הקפיטוליניים. כאן תמצאו את יצירות המופת של מיכלאנג'לו כמו גם יצירות מפוסלות מדהימות של ברניני.

כדאי לבקר גם בפורום הרומי העתיק, מתחם ששיכן בעבר גלדיאטורים וקיסרים. זה מהווה יעד נהדר לבלות בו קצת זמן, מכיוון שרבות מהריסותיו נשמרות היטב.

לחקירה פעילה יותר של העיר, למה לא לשכור אופניים או אופני פדלים מונעי סוללה ולדווש סביב שבע הגבעות שלה? תתפלאו עד כמה רחוק תוכלו ללכת ביום אחד וליהנות ממראות מדהימים כמו גרם המדרגות טריניטה די מונטי או המדרגות הספרדיות – מקום אידיאלי לצפייה באנשים!

כמה ימים אתה באמת צריך?


רומא היא אחת הערים האהובות ביותר באירופה, המתגאה במגוון אטרקציות תיירותיות וציוני דרך היסטוריים. תכנון מסלול שיקיף את כל האתרים הגדולים מבלי להחמיץ פעילויות אחרות יכול להיות אתגר.

דרך מצוינת לראות את הכל היא עם סיור יום המכסה את הקולוסיאום, הקפלה הסיסטינית, מזרקת טרווי ועוד עם מדריך מנוסה דובר אנגלית. סיורים אלו תוכננו מתוך מחשבה על היגיון כך שלא תבזבזו זמן בניסיון לנווט ברומא בעצמכם.

לאחר בוקר של סיורים ברומא, כדאי לבלות את אחר הצהריים שלכם במנוחה באחת הכיכרות והפיאצות המדהימות של רומא. זה ייתן לכם הזדמנות להכיר את העיר תוך דגימת כמה מהמטבחים והמשקאות המשובחים שלה.

אתה צריך מדריך?


האם אתה שוקל אם כדאי להוציא כסף על מדריך לחופשה שלך ברומא? למרבה המזל, ישנם שפע של סיורים חינמיים המספקים סקירה מבוא של העיר ודגשים בה.

אם אתם מחפשים ידע מעמיק יותר, ישנם כמה סיורים שמציעים הרבה יותר. מדריך יספר לכם את הסיפור מאחורי כל אטרקציה כדי שתוכלו לקבל תובנה לגבי מקורה ומטרתה.

סיור מודרך יכול גם להכניס אתכם לכמה מהאתרים האייקוניים ביותר של רומא בלי ההמונים, כך שתוכלו באמת להתענג עליהם. למשל, אם אתם מבקרים בוותיקן, הזמינו סיור מודרך כדי שתוכלו לעקוף את התורים ולהיכנס במינימום מאמץ.

אם אתם מעוניינים לחקור את ההיסטוריה היהודית, צא לסיור לבית הכנסת והמוזיאון הממוקמים בשכונות הגטו או טרסטוורה. או אם יין הוא התשוקה שלכם, פנקו את עצמכם בסיור מבוסס טעימות שחוקר חמישה זנים שונים של ענבים.

איזה סיורים שווים?


רומא היא עיר גדולה עם שפע של מראות לראות, אז כדאי למצוא סיורים שמתאימים גם לתקציב וגם להעדפות. כמה מהדברים שחייבים כוללים את סיור הקולוסיאום, סיור הקטקומבות וסיור היין.

רומא מציעה סיורי הליכה רבים שמבקרים יכולים לקחת כדי לחקור את העיר. אלה פופולריים מכיוון שהם מספקים מבט מעמיק על מה שיש לעיר להציע.

סיור נהדר צריך להיות מובל על ידי מקומי שיש לו מומחיות ומכיר היטב את האזור. הם יכולים לתת לך מבט פנימי על העיר ולעזור לך להימנע ממלכודות תיירים.

סיור נוסף ששווה לחקור הוא סיור הסגווי ברומא. פעילות מרגשת זו מאפשרת לך לראות את כל המראות ולצלם הרבה תמונות!

לפרטים נוספים : romesroads